https://www.dan.co.me/vijesti/drustvo/za-klinicki-centar-treba-veza-ili-znak-paznje-5145317
Забрињавајуће истраживање које је урадила НВО Црногорски безбједоносни форум (ЦБФ)а објавио дневни лист Дан је показала, да тренутни менаџмент наше установе од почетка свог устоличења не заслужује прелазну оцјену.
Степен задовољства грађана здравственом услугом у Клиничком центру је на историјском минимуму од 21 % повјерења,што се драстично разликује са резултатима које нам је прије пар мјесеци саопштила замјеница директорке др.Жанка Церовић.
Замјеница директорке која је уједно и шефица за контролу квалитета услуга у Клиничком центру је 17.08.2022 године саопштила да је 99.3% грађана задовољно здравственим услугама, што је изазвало подсмјех сваког ко је прочитао тај паушални памфлет.
Исто истраживање ЦБФ је показало, да је степен повјерења у приватне здравствене установе преко три пута бољи и износи 71%, уз податак да скоро сви испитаници, њих 1100, мисле да се љекари из Клиничког центра који раде допунски у приватним установама, много боље труде око пацијената кад им се дође у приватну амбуланту него ли кад пружају здравствене услуге у Клиничком центру.
Овај суноврат је зачињен и податком, да 79% испитаника сматра да се путем личних веза или коруптивних радњи брже и боље долази до квалитетније услуге, а њих 60% је у процесу добијања здравствене услуге саопштило, да су љекарима у то име дали “мали знак пажње”.
Истраживање је велики шамар нашој установи и аларм министарству здравља да хитно реагује и смијени неспособни менаџмент, који и поред повећања плата љекарима,допунском раду у Клиничком центру и допунском раду у приватним установама није у стању организовати и пружити квалитетну здравствену услугу грађанима.
Упркос свакодневном допунском раду љекара, листе чекања су све дуже, што је само по себи контрадикторно и коси се с елементарном логиком,која нам показује, да овај актуелни менаџмент није на нивоу озбиљног и стручног руководства које треба да предводи највећу здравствену установу у Црној Гори.